Reklamace
Pro zjednodušení celého procesu reklamace můžete použít formulář z obchodních podmínek, který nám můžete poslat dopředu v elektronické podobě na níže uvedený email. V každém případě nezapomeňte tištěný formulář poslat s reklamovaným zbožím.
Použití formuláře ale není povinné a můžete napsat vlastní průvodní dopis. V tom případě nezapomeňte podrobně popsat závadu či závady (o jaké vady se jedná a jak se projevují, případně jak vznikly), navrhnout požadovný způsob řešení reklamace, vhodným způsobem doložit nákup zboží (daňový doklad, faktura,...) a poslat to se samotným reklamovaným zbožím.
Zboží prosím neposílejte na dobírku, nevyžádané dobírky nevyzvedáváme a celý proces rekamace se tím zdrží.
Po obdržení Vašeho oznámení o reklamaci Vám zašleme potvrzení o jeho přijetí. Po obdržení a kontrole zboží se s Vámi spojíme a navrhneme způsob řešení.
Upozorňujeme, že nárok na uplatnění záruky zaniká v případě:
- opotřebení věci jejím obvyklým užíváním,
- neodbornou manipulací a používáním v rozporu s návodem či uživatelskou příručkou,
- poškození živly (např. voda, oheň či blesk apod.),
- poškození nadměrným zatěžováním,
- poškození zboží při přepravě (tato reklamace se řeší přímo s dopravcem)
Své oznámení o reklamaci nás posílejte na info@kaemp8848.cz, popřípadě na níže uvedenou adresu.